sayaNg saNgat keLuarga akU

sayaNg saNgat keLuarga akU
LovElOvElOve

Friday, January 14, 2011

kawaN oH kawaN!!!!

 
assalamualaikuM.
alhamdulillah akhirnye sampai jua ak ke rumah ak yg ak syg2 sgt. lebih kurang seminggu ak tgglkan umah ak,akhirnye dapat gak balik lepaskan rindu kat mak n ayah. mcm biasa,rutin hari jumaat,bwk mak keluar jap.pastu kemas2 umah skit,almaklum la umah tgh renovation.    tapi minggU ni aK ade penYakit "M"  pulak..hehehe ak sebenarnye nk tidO,tp memandangkan hati sakit masa kat umah sewa terbawak sampai ke sini,maka terpaksa la ak type 2 3 patah ayat(katanya)..hahaha.




selepas habis lab td,ak dengan hati yg girang sbb kene buat 2 Lab report (girang ke??haha) terus balik ke rumah,alangkah terkujut nya beta,ulat bertempiaran..adeh,ade la seko dua cuba nyelinap bilik ak,lantas ak amik ridsect,spray je kat ulat tu..ak ckp kat ulat tu,nie la sembUran deodorat terbaru..ni suma gara2 serta angkara housemate @ tuan umaH ak yg ada satu penyakit yg xde ubat iaitu "penyakit M" beliau nie kalu xckp pUn,pasti rakan seperjuanGan lanLan tau sape yG lanlan maksUdkan, bak kata atuk nenek mOyang lanlan "dah terang lg nk bersuluh"la.hehe














ALLAH je yg tau bertapa sangat gelinye ak tgk dia nguit2..mcm menari arab pun de gak..hee jgn mara rr...  sebelum ak balik,ak ade tulis note kat pintu,ak try tulis sebesar yg mungkin,sbb mana tau dia rabunkan..hee "tolong buang sampah!!!da berulat da


allah je yg tau perasaan ak yg terluka..hee(katanya) nk puji xboleh,nk maki lg la xboleh.kang kcik ati...almaklum la mulut org mlk kan,kalu da maki kang meleret3x..huuu kang ade yg jd citer ibU mertua kU pulak..hahaha



jadi,pengajaran dari citer nie adalah :
~>ada mata, pandang
~>ada telinga, dengar
~>ada otak, fikir
~>ada mulut,diam... wassalam 6.20pm 14.jan



1 comment:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

    ReplyDelete